2011. szeptember 25., vasárnap

Eladó, egy nagyon szép NEXT trapézszárú nadrág - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Szeretném eladni, a képeken látható nagyon szép NEXT  márkájú extra trapéz szárú farmernadrágot. A nadrág anyaga 100% pamut. A nadrágban sajnos nem találtam a nadrág méretét. A nadrág derékrészenek belső oldalán, négy darab bevarrt címke található. Az első címke a nadrág márkáját, a második címke magyarra lefordítva a következőt tartalmazza: 14 éves 154 cm magas. Ebből arra következtettem, hogy a nadrág kislánynak, vagy karcsúbb hölgyeknek is jó. Ezért adtam meg a derék valamint a csípő bőséget is. A nadrágban található harmadik címke a nadrág gyártási helyét, anyagösszetételét, valamint mosási feltételeit tartalmazza. A negyedik címkén a következők láthatóak: A 02/12. Én sajnos pontosan nem tudom mit jelent ez a szám és betű megadás. A nadrágban található címkék a harmadik képen láthatóak. A harmadik képen, a bal alsó részen a nadrág elején található két darab díszítés látható közelebbről. A nadrág jobb szárán, a térd valamint a boka rész között fehér gömb alakú foltok láthatóak gyárilag. A negyedik képen láthatóak a foltok, próbáltam minél jobban fényképezni. A nadrágot felvéve, a foltok nem feltűnőek, szinte nem is látszanak, mert a nadrág színével szinte majdnem azonosak. A nadrág trapézszárának a szélessége, a nadrág szárának az alján mérve 36 cm.


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-03 05:16
. Eladó, egy nagyon szép NEXT trapézszárú nadrág - Jelenlegi ára: 1 000 Ft